Skammen som ska förena oss!

Och nu ska vi sjunga! Allihopa:

Fuskare är vi allihopa, allihopa, allihopa,

fuskare är vi allihopa, allihopa, du med!

Jag med och du med!

Jag med och du med!

Tänk att herrarna Fölster och Bergström äntligen hittat något som verkligen förenar oss, som går tvärs över klassgränser och som bara våra politiker tycks vara undantagna ifrån! Själv platsar jag i gänget för att jag häromveckan bytte vår toastol själv i stället för att anlita rörmokare. Jag som var rätt så stolt över mig själv borde ju egentligen ha skämts för ett sådant agerande. Som det skamsna folk vi förväntas bli och de lättlurade får vi redan anses vara ska vi väl rösta rätt också nästa gång vi går till valurnorna. Om det nu inte är så förstås att folk blir förbannade för dessa ständiga förolämpningar denna eländigt inkompetenta regering öser över oss. Skit på er! Nu har jag för övrigt inte tid med er längre, ska upp tidigt i morgon så jag hinner måla om en garderob innan jag byter däck på bilen. Har hela dan full med en massa ”Plan B”. Och att sitta här och ägna sig åt icke lönearbetesbaserad opinionsbildning, det ni! Snudd på Plan C…

Andra bloggar om: , , , ,

Kommentera

