Heja midsommar!

Nu är det in i havet av hundlokors skummande grönvitt i sommarnattsdunkel och jag lindar av olvon en krans och har dessutom tagit en zopiklon och det var längesen näktergalen sjöng. Sju flickor måste jag hitta och lägga under min huvudkudde, för endast så kan man drömma om en blomma, har jag hört. Så det blir lite dåligt med bloggandet i dessa tider av sinnenas totala desorganisation. Trippa inte barfota i min blogg, den är full med skärvor från sönderslagna drömmar. I övrigt tillhör denna blogg allmännyttan, ska inte säljas, ska användas för att så pedagogiskt som möjligt förklara för Odell och Alvendal och alla de där att ägande är slaveri. Frihet finns bara i den mobila tvårummare jag i våras inköpte på sko-city i Farsta för en femhundring. Eller utan den, då jag dyker ner i sjön som en skäggdopping och kommer upp som en ande, eller i alla fall en and, ändlig som en som kommer att dö snart, snurrig som en som kommer att slockna snart.

Gud ger sitt mobilnummer till alla, alla, alla.

Därför tutar det ständigt upptaget, upptaget, upptaget.

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

