ny blogg

Jag har startat en ny blogg på wordpress. Det är lite annorlunda där, känns mer som en ”riktig” bloggportal, medan ab alltid varit lite mer av en community. Det kan vara mysigt men också ett himla liv mellan falanger och kotterier ibland. Jag tänker behålla den här bloggen, det är lättare att hitta till mina favoriter härifrån, och det finns många härliga bloggar jag vill fortsätta följa. Men jag kanske skriver lite mera sällan här.

One response to “ny blogg

  1. Då ses vi där istället. Har ju börjat om. Men det är lite ny rikting den här gången. 🙂

Kommentera

