Härmed bojkottar

denne bloggare all världens tester! Jag tänker inte delta i några som helst tester , enkäter, eller vad det nu kan vara man öser över oss för att vi ska veta vad vi är för ena. Jag tror vi är nåt annat! Varför jag tror det tänker jag för övrigt inte tala om.

3 responses to “Härmed bojkottar

  1. Jag bojkottar allt från Frankrike, dock inte om jag behöver franska varor eller tjänster.

  2. Tycker jag du ska fortsätta med, uno! Du är ett alldeles utmärkt exemplar av dig.SingleStar – Frankrike? Varför bojkottar man Frankrike? Är det den där provsprängningen? Den var visserligen fullständigt idiotisk, men det är ju längesen

Kommentera

