skyddad till max!

Hur glad blir man inte när virusprogrammet poppar upp och och glatt säger: ”Din dator är väl skyddad!” Jo det vill jag lova, jag kan inte ens komma in i mina egna mappar, inte i ”Den här datorn” och inte i kontrollpanelen. Virusprogrammet har skyddat mig mot mig själv! Ut på nätet kan jag komma, tack för det kära virusprogram! Nu måste jag installera om eländet. Hur mycket tid slukar inte problemen med dessa apparater, som ska få sina cirka tvåhundratusen filer att funka ihop?

Kommentera

