Nu tog cybergraven det jag skrev innan det ens hunnit födas

Hänt igen, långt och extra genomarbetat inlägg går åt helvete just då det ska publiceras och i stället kommer man till inloggningssidan. Har hänt två gånger den här veckan. När man loggat in har inlägget man skrivit på förlorats. Hatar det där! Kan inte nån it-tekniker på ab fixa det där så man kan få in sina lite bättre och kanske längre inlägg och inte bara småtjafset??!

3 responses to “Nu tog cybergraven det jag skrev innan det ens hunnit födas

  1. Ett tips tills det blivit fixat- klicka i Spara som utkast om du tar en paus i skrivandet eller efter ett tag om du skriver ett långt inlägg (dvs under lång tid) då går i varje fall inte allt förlorat/ZOL

  2. Rusig – man tycker det!Lena – visst har jag tänkt när det händer att jag måste göra sådana försiktighetsåtgärder, men så glömmer jag det i alla fall! Men tack för tipset!

Kommentera

