det…

Jag tänker på det.

För inget annat än det

låter mig vara

2 responses to “det…

  1. Hmmm…nästan frostenesque!P: kul att du testade, jag skulle egentligen skriva mer om mat, eftersom det är min hobby, tillsammans med trädgård, snöskottning och ved. Citron och vitlök ger mig Medelhavskänsla och jag älskar kontrasterna mellan den maten och min vintriga skogstillvaro. En Limoncello efter en dag i kylan är fantastiskt.

  2. Det är kul med matlagning! Eftersom jag är ledig på dagtid faller det oftast på min lott att fixa maten här. Tomaterna blev förrätt till en wok med räkor, mango och nudlar. Kanongott!

Kommentera

