Kan inte låta bli

Den där senaste bloggrejen. Alltså, en av dessa påståenden är falskt:

Jag har aldrig sett en ängel

Min mormor hette likadant som en teater i Stockholm

Jag har varit på platserna för samtliga av världens sju underverk

Jag läser horoskop så gott som dagligen

Jag har varit på krogen med Stellan Skarsgård

4 responses to “Kan inte låta bli

  1. 3:an e falsk, ligger inte världens sju underverk på olika platser? *L*

  2. Grace – det där var en miss i formuleringen. Ändrar ”platsen” till ”platserna”.Fast det kan ju iofs vara rätt ändå…

  3. Du framstår inte som en horoskopläsare…men vad hette din mormor? Inte Dramaten, inte Vasa…kanske Göta?

  4. T o m mina vänner irl skulle nog bli förvånade om de visste att jag läser inte bara mitt utan också för säkerhets skull sambons horoskop dagligen. Och mormor hon hette Göta Lejon. Det var Grace som hade rätt i alla fall. Vet inte ens riktigt var de där underverken ligger.

Kommentera

