Tanke som slår en då man vet att det enda raka är att gå och lägga sig

Omhändertagen
ville man ju bli ibland.
Tagen. Om. Händer

5 responses to “Tanke som slår en då man vet att det enda raka är att gå och lägga sig

  1. tack för att du la tid på min text.Intressant vinkling, själv skulle jag definitivt inte vilja vara kvar ensam, men tanken var att allt försvann, från tiden för jordens uppkomst, oavsett vilken tro man nu har om den. 🙂

  2. habeas – var på lite skämthumör i går. Det vore väl synd om allt försvann! Misstror egenförträffligheten hos såna där tryckapåknappentyper. Skulle således aldrig trycka på en sådan knapp.Hic – det gläder mig!

  3. Tomas Tranströmer borde få Nobelpris! ”Jag spelar Haydn efter en svart dagoch känner en enkel värme i händerna.”Ur ”Allegro”, men jag gissar att du redan läser honom.Apropå män och gråt: det var visst när ”the west was won” som gråten försvann. Sedan drev Hollywood på…jag tycker om när män gråter. Och skrattar, liksom två sidor av samma mynt.

  4. Ex – TT spelar fortfarande, efter stroken, med ena handen. Visst vore han värd nobelpriset.

Kommentera

