Ett mejl

Fick ett mejl. Från ”Joacims klass”:

Hej Pirri pirri!
Vet du nått om den åttafaldiga vägen?vi gillar din blogg och läser den varje dag missar inte en enda! Puss och kram ha en bra dag! TA GÄRNA MED DETTA I DIN BLOGG! =)

Tänk, en hel skolklass som läser min lilla blogg. Kan nog inte vara så illa ställt med den svenska skolan, som den där Björklund påstår.

Om ”den åttafaldiga vägen” vet jag ingenting, för jag sov på nästan alla lektioner i skolan. Mina klasskamrater gav mig öknamnet Sleepy. Så det där med den åttafaldiga vägen missade jag tyvärr.

2 responses to “Ett mejl

  1. Du håller kanske på att bli en guro!:-) Var stolt, det skulle jag vara om jag ett sånt mejl!

  2. Leo – bevare mig väl för att bli guru! Hoppas magister Joacim lärt sin klass att tänka själva 🙂

Kommentera

