Hälsning till Kyrksyster

Nu har det hänt, man sitter och skriver ett långt inlägg, blir avbruten, sätter sig och skriver det färdigt, och när man ska publicera det visar det sig att man loggats ur. Surt, för när man loggar in igen har allt man skrivit gått upp i rök.

Nu har jag inte tid eller lust att börja om från början så jag summerar det viktigaste. Det handlade om Kyrksyster. Hon och jag tycker och tror ofta olika och så även denna gång. Jag vägrar därför gå med på hennes påstående att hon skulle vara omöjlig här på bloggen och lägger min trackback till dem som också vill visa hur möjlig hon är.

Så syster, vi är många som gillar det du skriver och dina kommentarer, även när du sticker ut hakan och säger emot. Jag är en av dem!

2 responses to “Hälsning till Kyrksyster

  1. håller med, finns det plats för lite självkritik kanske? för egen del känner jag att jag kunde backat henne lite, det sista hon skrev bar ett klart ensamhetsbudskap, tyckte jag iaf.och visst ger det mer att diskutera med nån som inte har riktigt samma åsikt?även man söker medhåll många gånger, det gör vi väl alla?ha det 🙂

  2. Habeas – nä, lite självkritik har aldrig och kul att du håller med mig 🙂

Kommentera

