vilken musik!

Jag har flyttat. Här var för djävla tråkigt. Så nu sitter jag på en bar i nånstans i Västafrika, bandet spelar Kadia blues, trumpeten och gitarrerna smeker mitt sinne, stjärnorna tänds och släcks ovanför mig för baren har inget tak – okej, det var bara något jag hörde på senaste programmet Klingan, men vilken musik! Tyvärr från sextitalet, men tänk om man varit där! Jag var ju där, alldeles nyss! Nästan i alla fall.

2 responses to “vilken musik!

  1. Vad härligt, det är länge sedan jag tog mig tiden och verkligen drömde mig bort någonstans. De längsta resorna görs i vårat eget inre.

Kommentera

