panik

Tänk vad galen man blir så fort det kommer en dag som liknar sommar. Sambon och jag ska både bada och grilla lammkotletter och lyssna efter om näktergalarna kommit och jag måste hitta en vattenmelon och vin och marinera lammkotletterna och leta upp grillgrejerna i källarförrådet som jag knappt vågar öppna dörren till i rädsla för att innanmätet ska välla ut och begrava mig. Allt detta innan hon kommer hem om ett par timmar. Och så har jag precis vaknat och är jätteseg. Och så sätter jag mig här och skriver blogg…

Kommentera

